• Welcome to the new forums! Server IP: smp.hometownmc.com
Hello There, Guest! Login Register


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ban Appeal EmmyGranger
#1
I am 14 and from the Netherlands I am writing it again because my english isn't that good that i can write good and correct phrases that i try to translate into English so here is the tekst that I was going to use with Dutch words

Ik ben vebannen van de server door de speler: Kat

de reden was omdat ik een X-ray texture pack had gebruikt tijdens het spelen op de server.

de  reden dat ik het had gebruikt was omdat ik op Youtube filmpjes zag van mensen die de X-ray texture pack gebruikte.  hierdoor werd ik  nieuwsgierig of het ook daadwerkelijk werkte (stom genoeg had ik het gebruikt op jullie server.)
ik had het niet de hele tijd aan, want ik vond het maar vervelend te gebruiken, want ik wist niet waar ik stond en waar een gat was enzovoort. ik heb er ontzettend veel spijt dat ik het had gebruikt en ik vind het ook stom dat ik het gedaan heb. Ik was trouwens maar 2 dagen online toen ik verbannen werd(ik had nog niet alle regels goed gelezen en kwam deze regel ook niet tegen.) ik heb er zoveel spijt van dat ik de admin/host van deze server een bericht heb gestuurd en ik deze ban appeal al 3 keer heb veranderd. Ik heb er zelfs bij gezet dat het me niet uit maakte hoelang ik verbannen moest worden zolang ik er weer in mocht al zijn het 60 dagen maakt me niet uit want ik heb het zelf gedaan.

Xray is niet goed omdat:
je maakt gebruik van het sneller kunnen vinden van diamanten en andere zeldzame spullen. andere mensen willen dat ook en gaan het ook gebruiken.


het kan er voor zorgen dat een gebied helemaal niks meer bevat omdat alles al uit de grond is gehaald

ik vind jullie server leuk ik heb minecraft al een tijdje niet gespeeld en de eerste server die mij te binnen schoot was deze. ik hoop dat jullie mij een tweede kans geven en mij weer toelaten tot deze server en ik zal mij voor altijd gedragen.

Sorry
EmmyGranger

PS: use Google translate or a other website who can translate it into your language 
use copy paste.
 
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)