• Welcome to the new forums! Server IP: smp.hometownmc.com
Hello There, Guest! Login Register


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unban DroleDeKiwi
#1
Sad 
Minecraft name: DroleDeKiwi

Reason for your ban: Grief
Who banned you: Uber

Why should you be unbanned: I think i'm banned because i've steal items in a base because i think the base are abandonned :/

Why do you want to come back: I'm sorry for what i've make and i don't remake that because i realy like this server !

(sorry for my english.. I'm french)  Sad
 
#2
I understand that English is your second language so if needed you can reply in French. As you are a new player I would like at least 1 or more sentences per question. After I read your response we will consider unbanning you. 

1) Are you allowed add/delete/harvest anybody else's built blocks (not natural), fenced in plants or fenced in animals?

2) If a player is banned can you take over their build?

3) If a build is abandoned can you remove any part of it?

4) If you accidentally break another players block what should you do?

5) What have you learned from this experience?
[Image: keez3aZ.png]
 
#3
Hello , thanks to reply to my request . In the next , i speak french because i'm not realy good in english Language ^^

French Part :

Je vais maintenant répondre a vos questions :

1) Google traduction n'a pas vraiment bien formuler la phrase donc je vais supposer que votre question était : " est-ce que je peux prendre , casser ou autres , des blocks appartenant au terrain d'un joueur ou non. Je vais dire non car avant je n'avais pas compris que vous respectiez réellement la notion de "ville" qu'elles soient claim ou non. Contrairement a d'autres serveurs ou si les villes ne sont pas claims , nous pouvons quand même les piller.

2)  Si un joueur est bannis , nous ne pouvons pas prendre ses ressources car du moment ou n'est pas annoncé qu'il ne reviendra pas définitivement, le terrain lui appartient toujours. Et je pense que lors de son ban définitivement , son terrain appartiendra au staff et non aux joueurs. 

3) Je n'ai pas vraiment compris votre question , si vous voulez dire " est-ce que je veux casser des villes " alors non , ce n'est pas mon objectif.

4) Si je casse accidentellement un block ou un build , je devrais le reconstruire ou le reposer.

5) J'ai appris qu'il est totalement interdit de voler / casser les bases d'autres joueurs et que notre base même unclaim , peut ne pas être détruite.
 
#4
La meilleure pratique est de ne pas casser un bloc placé par un autre joueur. Bienvenue à HomeTown vous avez été unbanned.
 
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)